Het Aftellen is begonnen - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Sanne Sanders - WaarBenJij.nu Het Aftellen is begonnen - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Sanne Sanders - WaarBenJij.nu

Het Aftellen is begonnen

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

15 Juli 2008 | Nederland, Arnhem

Hi, everyone

Zoals vele al weten vertrek ik nu over 2 weken en 3 dagen naar de VS; locatie Santa Barbera California.
Je wilt niet weten wat er nu allemaal door mn hooft gaat. Aan de ene kant heb ik er echt enorm zin in, maar aan de andere kant vind ik het toch wel erg spannend en denk ik soms waar ben ik aan begonnen, maar dat is normaal, toch? ik bedoel ik laat hier toch wel iedereen achter... ;)
Momenteel ben ik me aan het voorbereiden op wat ik allemaal moet mee nemen. (met als gevolg een enorme opruiming van kleding en andere rotzooi, ik geloof dat mn kamer nog nooit zo netjes is geweest!!). Ik kan ook redelijk veel mee nemen, twee koffers van 32 kg (maar als vrouw zijnde zal ik wel overgewicht hebben :p, niet nadenken over het feit dat ik natuulijk het dubbelle gewicht mee terug zal nemen).
Verder ben ik ook bezig nog met het maken van tandarstafspraken, doktersafspraken etc. (we willen natuurlijk wel gezond en wel op reis)
En ben ik bezig met het maken van een fotoalbum zodat ik als ik heimwee krijg even erin kan bladeren. Dus iedereen die nog leuke foto's heeft stuur ze maar door!!

Oh ik zal ook nog even vertellen wat ik daar precies ga doen, ook niet on beranglijk ;)!
Ik ga dus een jaar studeren in de Vs at the Santa Barbera City College, California. De staat waar het altijd lekker weer is en ja ook in de winter ligt de gemiddelde temperatuur tussen de 18 en 25 graden! en zal je nog in je korte broek kunnen lopen (zucht... heerlijk vooruitzicht :p).
en met kerst kunnen BQ op het strand.
Verder krijg ik 12 untis (studiepunten) die ik zal moeten gebruiken voor de studies die ik wil gaan volgen. In dit geval hoop ik dat er nog plaats is bij Grafisch Ontwerpen en Fotografie.
Als dat niet het geval is, zal ik wat anders moeten gaan kiezen. (ik zit er over na te denken om dan Antropologie te gaan volgen)

Mijn huisvesting zou in eerste in standsie in een gastgezin zijn maar deze zaten allemaal al vol... (heb ik weer) dus nu slaap ik voor een heel jaar in de dorms! wat ook niet slecht is en daarbij maak je misschien ook wel snelle contact met de andere Internattionale studenten!

Nou dit was mijn eerste berichtje nog vanuit Nederland ;)!

Jeetje binnen nu en twee weken moet ik al van iedereen afscheid nemen!!!

Bye! Xx Sanne

P.S zie ik je nog even op de airport Lizzie!!!?






  • 15 Juli 2008 - 10:13

    Cathy:

    Spannend Sanne!! Maar wel écht heel erg leuk! Ik ga je volgen via de verhalen:)! Leuk!!
    Liefs Cathy

  • 15 Juli 2008 - 16:30

    Monique:

    nog maar 2 weken en 3 dagen! jeeetje wat gaat dat snel!!

  • 16 Juli 2008 - 14:14

    Sophie:

    Whaah!! Wat raar!! Je bent straks gewoon echt een jaar weg:S Maarja het is natuurlijk een super ervaring! Geniet er maar lekker van meid! Ik ben benieuwd wat je ons straks allemaal te vertellen hebt, super leuk;)
    Dikke kus Liefs Sophietje.. (Maar voordat je weg gaat zie ik je natuurlijk nog hè!!)

  • 16 Juli 2008 - 14:20

    Goofz:

    Super gaaf man! miss kan ik nog langskomen voordat je vertrekt? Ik zit nu in Roemenie maar ik ben de 25e terug dus wie weet :O?

  • 22 Juli 2008 - 00:02

    Lizz!!!:

    LEUK LEUK LEUK!!!
    Ik ga je trouw volgen als ik straxs weer in het koude nederland zit en k zie je DENK ik wel op schiphol!!! XXXx

  • 28 Juli 2008 - 21:43

    Harriet:

    Mijn challenge is er voor 13 may je bezocht te hebben, want belofte maakt schuld! Ik neem wel mijn golf clubs mee...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Ik studeer voor een jaar in de U.S.A at the Santa Barbera City College.

Actief sinds 15 Juli 2008
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 8372

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2008 - 01 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: